Tuesday, February 23, 2010

Takaslar

Ayilik gibi olmasin ama gecen hafta Rockets-Jazz macini canli izleme firsati buldum. Simdiye kadar gittigim 4 arena icinde en atesli seyirciye sahip olani buydu. Adeta bir NCAA maci izledim :) Oyle bir atmosfer ki, Trevor Ariza'yi bile sevesiniz geliyor.



Video'da Mehmet el salladigi icin neden bu kadar sevindigini anlayamadigim esim, Carlos Boozer'a soyadiyla seslenecek kadar saygili cigirtkan taraftar, ve tum tribunlere asist yapmis gibi parmagiyla isaret eden Williams benim dikkatimi cekenler :) Bir de Boozer bandini bize dogru atsaydi tadindan yenmeyecekti.

Gelelim sadede: Macta bakiyorum da, Landry istatistikleri ne derse desin, vazgecilmez bir oyuncu degil. Bu yuzden Kevin Martin takasi ile Rockets'in inanilmazi basardigini dusunuyorum. Bir kere McGrady'den kurtulunca salary cap'te acilan bosluk, neredeyse BJK'nin Demiroren'e borcu kadar oldu. Bunu gormezden gelsek bile simdiden gazetelerde seneye cikacak ilk bes konusuluyor: Brooks-Martin-Ariza-Scola-Ming. Battier'in 6. adam olacagi soyleniyor. Lowry ve tombul bacak Hayes bu kadar. Ama Budinger ve David Andersen hala ustune koyuyor. O salary cap'ten (hatta draft'tan) bir de iyi 1.5-2 oynayabilen yedek cikarirlarsa tutulmaz bu takim.

Olayin NY tarafina bakip McGrady ile canimi sikmak istemiyorum. Ama bahsetmeden gecemeyecegim. Gecen hafta kafaya koydum bir Golden State macina gitmeliyim. Atmosfer inanilmaz. Atlanta macinin devre arasinda takim yuzdeleri gelince dusundum, tum skorerleri ureten, hem de %60'lar ile ureten Atlanta'yi nasil durdurabilir ki bu GS diye. Izlemeyecektim ama iyi ki izlemisim - bence yilin maci oldu. Tam Don Nelson tarzi, kimin yildiz oldugu, kimin savunmada kimin hucumda iyi oldugu tam belli degil ama isler yuruyor. Adam resmen NBA'in Yilmaz Vural'i :)

Bir sonraki yazimizda diger takaslardan bahsedecegiz. Esen kalin...

No comments: