Thursday, March 10, 2011

Hakiki Saint Rutgers

Icimden guzel seyler yazmak geciyordu. Ama bunlari gordum uzuldum. Cok uzuldum. Benim ulkemde neden boyle yurumuyor dedim...

1. Once bu oluyor; izleyelim:


2. Sonra su aciklama geliyor Big East (konferans) ofisinden: "Hakemler iki hata yapti, ama maalesef elden birsey gelmez, NCAA oyun kitabi kurallarina gore maci St Johns kazandi".

Aslinda hatalar ikiden fazla ama o kadar asil koruyor ki adamlar hakemlerini. Oyun bitmeden topu tribunlere atmak, teknik faul. Steps var, saha disina topla cikma ve saat durmamasi var. Rutgers'in sezonu bitiyor.

3. Kaybeden takimin antrenoru, basin toplantisinda: "Uc buyuk hakem, maalesef hata yaptilar. Icim kan agliyor, ama yapacak birsey yok".

4. Okulun direktoru: "Olanlar kabul edilir degil, ama oyucularimizin ve antrenorlerimizin olgunluguyla gurur duyduk. Ne kadar uzulsek de spekulasyona girmek uygun olmaz".

5. Rutgers eyalet valisi: "antrenorumuzun olgunluguyla gurur duyuyorum"

6. BURAYA DIKKAT! Ulkenin en saygin 3 hakemi ertesi gun duduklerini birakiyor.

Darisi bizim islerini yarim yamalak yapan beceriksiz yonetici ve kendini cakal sanan politikacilarimiza. Ay cok mu sert oldu, amaaan nasilsa Blogspot yasak... Bak bi de iki bucukluk saklatiyorum serefinize...

2 comments:

verne said...

hakemlerin son hamlesinden haberim yoktu. dostum, bize yakismaz boyle hareketler. alismadik gotte don durmaz, mumkunse mezara kadar devam!

alsakal said...

benim ulkemde de onurlu bir insan varmis. berndt schuster "haketmedigim parayi almam" diyerek, yillar yili bizim aptalligimizi somurup tazminat alana kadar koltuga civi cakan yabanci antrenorlerin aksine, istifa etti! hadi be, biraz kafa yoralim, biraz ders alalim, ha gayret...