Thursday, December 17, 2009

Galliani ve Homoseksuel Taktikleri


Birkac gun oncesine kadar Ivan Gattuso'nun Manchester City'e transfer olacagi haberlerini okuyordum. Milan'da birilerinin sakatlanmasini bekleyecek adam olmadigindan dem vuruyordu Gattuso. Bu kadar soylenti ve dedikodunun ardindan kendisi AC Milan'la kontratini 2012'ye kadar uzatmakla kalmadi, ucretinde 30%'luk bir kesintiye de onay verdi. Bu antlasma sartlarina nasil tav oldugunu istersen Milan asbaskani Adriano Galliani'den dinleyelim;

"Cam ofisimde Atina'daki Sampiyonlar Ligi final macindan sonra Gattuso'yla sarmas dolas, salya sumuk olmusken cekilmis bir fotografimiz var. Rino durumunu konusmak icin ofisime geldiginde, fotografi yerinden aldim, Gattuso'nun burnunun dibine soktum ve sanki tezahurat edermis gibi sormaya basladim 'Gercekten gitmek istiyor musun? Kendini ikna edebildin mi?'. Gulmeye basladiginda imzali kontrat masamin uzerine duruyordu."

Bu hakikaten cok urkutucu. Dusunsene.. Addams Ailesi'ndeki Fester Amca tipli kel bir adam sarmas dolas oldugunuz bir fotografi suratinin dibine sokuyor ve bu zulum yetmezmis gibi kulagina tezahurat ritminde ayni soruyu yoneltip duruyor. Kuskun olmasin sen de tahammul edemez, birkac saniye icerisinde imzalardin o kontrati, yeter ki uzak dursun. Umut ediyorum Milan kulubu de bu 30%'luk kazancini Gattuso'nun bu deneyiminin urunu olan psikiyatri seanslarinin ucretini karsilamak icin kullanir. Yazik oglum adama..

No comments: