Monday, December 28, 2009

Senin sortun bana extra large...

Tatildeyiz. Az yaziyoruz. Ama bos durmuyoruz. Dunku Erdemir-Bornova macindaki gozlemimi paylasmak istedim. Mac skor itibariyle ilgincti: once 26-7, sonra 37-9 goruldu. Erdemir de Erhan Yetim adinda yetenekli bir oyuncu vardi, caldi, kovaladi, atti, ama nedense sahada toplam 10 dakika kaldi, ilgincti. Fakat gunun en ilginci sort boylariydi. Tum oyuncular bermuda kivaminda sortlar giymisti. NBA bu trendi 90'li yillarda Garnett'e ceza keserek frenledi ve bildigim kadariyla dik durduklarinda sortlar diz kapaklarinin 1 inch altina inmemeli. Herhalde Garnett ceza aldigi sortu Cuneyt Erden'e hediye etmis, zira sortunun pacalari crossoverlarda Cuneyt'in ayak bileklerine deyiyordu.

Cinslik orada basladi, dikkat ettim sahada 10 oyuncudan sadece Erdemir'in iki oyuncusunun sortu normal boyda, fakat onlarin da aglari bacaklarini acmasini engelleyecek kadar asagida. Yani demiyorum sortlar Stockton modeli olsun ama sahadakiler de sarlatan gibiydi. Sanki boyle yapinca Brooklyn sokaklarinda panyanin ustunden bozuk para alanlar gibi sicriyorlar, tovbe tovbe...

No comments: