Tuesday, September 14, 2010

Bu işte bir yaLNışlık var

Bu takımı şampiyon yapmak istiyorum. Şampiyon yapmak içinde çalıştığım sezonlarda, bir sistemi, bir futbol felsefesini kültürünü o takımıma yerleştirip ondan sonra da gelecek seneler içinde yüksek hedefleri koyarak belli bir başarı çizgisini yakalamak istiyorum. (NTVSpor.net)

Bu talihsiz aciklama Manisaspor'un yeni teknik direktoru Hikmen Karaman'a ait. Manisaspor'u sampiyon yapmak istiyormus da (yani hadi heyecanina verelim) basin aciklamasinda esas dikkatimi ceken kisim "calistigim sezonLARda" sozu oldu. Malum.. Sadece 2005-2010 tarihleri arasinda Karaman sirasiyla Adanaspor, Kayserispor, Ankaragucu, Ankaraspor, Antalyaspor ve Ankaragucu'nu calistirdi, ve sadece Adanaspor'un basinda 2 yil gecirebildi. Gectigimiz sezon Ankaragucu'nden ayrilmasi icin de yonetim yapmadigini birakmadi. Ozetle Hikmek Karaman yaklasik 5 yildir calistirdigi hicbir takimin yaz hazirlik kampinda bile yer alamadi, oyuncu tercihlerini kendisi yapamadi. Sanki sampiyonluktan once dikkat etmesi, uzerine emek harcamasi gereken baska hedefleri olmali - hazirlik kampi yaptirabilmek gibi. Imza toreninde Karaman'in sozlesme suresi de aciklanmamis - bayaa sasirdim.

Manisaspor yoneticilerinin muthis vizyonu da gozlerimi kamastiriyor. Sen sezon oncesi somut/soyut hicbir basarisi olmayan Hakan Kutlu ile anlas, 4. haftanin sonunda yollarini ayir, sonra da zamaninda Ankaragucu'nun yaptigi gibi Hakan'in yerine Hikmet Karaman'i getir. Diyorum ya bu iste bir yalnışlık var..

1 comment:

Anonymous said...

Hayal kurmak guzeldir :). Bursaspor da Valencia'dan puan alacaginin hayallerini kuruyordu.