Saturday, September 18, 2010

Moon

Hala izleyemeyen kaldı mı? Bilimkurgu sevenlere sesleniyorum. Yoo pardon, aslına bakılırsa hepinize sesleniyorum! Şu an ne ile meşgulseniz bir kenara bırakın ve bir şekilde bu filmi tedarik edin ve izleyin. Gösterime girdiği geçen seneden bu yana ödülleri toplamaya devam eden film, tekrar tekrar izlenecek cinsten. Benim için öyle en azından :)

Bütün filmi tek başına (biraz sert! evet) götüren Sam Rockwell beni kendine hayran bıraktı. Henüz ikinci filmini çeken yönetmen Duncan Jones ise ne yalan söyleyeyim şaşırttı. Ayrı bir parantezi ise film müziklerini besteleyen Clint Mansell'e açmak lazım. Kendisini Pi, Requiem for a Dream ve The Fountain [yeri gelmişken bu da oldukça sert filmdir, edindikten sonra izlemek aylarımı almıştı :) ] gibi filmlerden hatırlayanlar olabilir. Hiç şüphem yok ki siz de benim gibi filmi izledikten sonra soundtrack albümünü edinmek için binbir takla atacaksınız.

Heyecanı bastırmak adına fragman önden iyi gider. Aperativo ;)

No comments: