Monday, September 20, 2010

Di mi Berbatov !!

Bilenler bilir, Premier Lig'de koyu Manu taraftarıyımdır. Nasıl Beşiktaş'ın her maçını izliyosam, o çocukların maçını da kaçırmamaya özen gösteririm. Cole'lü Yorke'lu kadrosundan bu yana hem de, öyle diim...

Bundan tam 2 sene önce, bu takımda 4 yıl boyunca top koşturmuş ve toplamda 42 gole imzasını atmış, PES'te Koreli çocukla beraber vazgeçilmezim olmuş Louis Saha'yı Everton'a yolcu ederken arkasından dahi bakamamıştım. Yüreğim el vermemişti. Çok sevmiştik onu da bundan öncekiler gibi...

Neyse ki Sir bizi yanıltmadı ve onu aratmayacak bir transfere noktayı koydu
bir sonraki ay: Evet yanılmadınız, Dimitar Berbatov'dan bahsediyorum. Haberini ilk aldığım anı dahi unutamıyorum, sezonun başlamasına kalan günler geçmek bilmemişti. Düşünsenize, bu adam 2006 yılında Tottenham takımıyla İnönü'ye geliyor, bir de böyle bir gol atıyor, maçtan sonra ise tribünlerde biz onu alkışlıyoruz o da bizi.

İzlemeyen bilemez. Size tavsiyem, Manu'nun maçını izleyecek olursanız bu çocuğu player cam'den izleyin. Oyunun içinde bu denli kalan, siz "yoruldu herhalde" derken bir anda patlayan, Nobre gibi sağa sola amaçsızca koşturmaktansa pozisyon takibini [FM oynayanlar için positioning ve anticipation'dan bahsediyorum ;) ] tek kelimeyle müthiş yapıp her an olması gerektiği yerde olan, kısaca oyunu zekasıyla oynayan Balkanlar'dan çıkmış belki de bu en iyi golcüye ancak şapka çıkartıyorum. Alçakgönüllülüğü ve fair-play anlayışı ile rakipleri tarafından dahi sevilen ve takdir gören bir şahıs olması ise onun ne kadar bütün bir futbolcu olduğundan ziyade, ne kadar bütün bir insan olduğunun habercisidir kanımca! Dün oynanan ve 3-2 Manu'nun üstünlüğüyle sona eren, hat-trick yaptığı karşılaşmadan sonra, 2. golüyle ilgili söylediklerine bir bakarmısınız lütfen!

Geçtiğimiz sezon İnönü'de izledim gerçi ama bu çocuğu ve Manu'yu bir kez de Old Trafford'da izleyemezsem gözlerim açık gidecek!..

P.S. Konumuzla ilgisi yok biliyorum ama dünkü maçın şapka çıkarılacak hareketi her şeye rağmen Stevie G.'den geldi bence. Sizi o görüntüyle başbaşa bırakmadan videoyu tam ekranda izlemenizi ve özellikle son kamera açısına dikkat kesilmenizi tavsiye ediyorum.

Edit: Gerard'ın 2. golünden bahsediyodum. Videonun link'i ölmüş, maç videosununkini ("3-2") yeniledim, ordan izleyebilirsiniz. İlgilenemedim, özür diliyorum.

No comments: