Wednesday, September 29, 2010

On yılda bir!


Bugün 19:30'da başlayacak Rubin Kazan-Barcelona karşılaşmasını bir Türk hakem yönetecek. Devler liginde en son bir Türk, bundan 10 yıl önce, şimdiki MHK Başkanı Oğuz sarvan düdük çalmıştı. (Kaynak: Vatan Gazetesi) Dolayısıyla bendeniz de bir futbolsever olarak, bu tarihi anı kaçırmamak adına ekran başında olacağım. Üstelik Atletico Madrid maçında sakatlanan Lionel Messi'nin de oynama ihtimali olduğunu şimdiden müjdeleyelim.


Bana sorarsanız, FIFA'nın şu anda elit hakem kategorisinden sonra en üst seviyesi olan 1. klasmanda yer alan hakemimiz, son yönettiği Fenerbahçe-Beşiktaş maçında kontrolü daha başlarda kaybetti ve felaket bir maç yönetti. Gelgelelim tam da bu aşamada benim değil, aynı maçta tribünde maçı takip eden UEFA hakem kurul üyesi Uilenberg'in görüşleri önem kazanıyor. Üstat tamam dediyse tamamdır! Bize de şu andan itibaren Cüneyt Çakır ve yardımcılıklarını yapacak olan Bahattin Duran, Tarık Ongun, Fırat Aydınus, Tolga Özkalfa ve Süleyman Abay'a başarılar dilemek düşer. Yolunuz açık olsun Türk fatihleri...

P.S. Yukarıdaki sahneyi bilen bilir. Zamanında Delgado'yu izlemek ve kaptan olarak görmekten büyük haz almış bir Beşiktaşlı olarak, 1 taşla 2 kuş vuriim dedim. Sanıyorum iyi de ettim.

No comments: