Monday, September 6, 2010

Hoşbulduk

Tarihler 2 Temmuz 2009'u gösterdiğinde yepyeni bi soluk getirdi hayatımıza. O zamanlar her önüne gelenin bir blog'u olmadığı zamanlardı. Google Reader dahi kullanmıyoduk çoğumuz. Kısa zamanda çok sevildi, çok beğenildi. Bir anda, birinci derece akraba ve arkadaşlardan, yazarlarını hiç tanımayan kullanıcıların da bağımlılığı oldu çıktı. Sonra ne olduysa bir duraklama dönemine girdi. Yayımlanan post'ların sıklığı gittikçe azaldı, nerdeyse durma noktasına geldi. Ama ne oldu biliyo musunuz? Bunların hepsi geride kaldı!

Yenilenen tasarımı ve yazar kadrosuyla aramıza geri döndü Mister Geppetto! Ne mutlu bana ki, lütfettiler, bu yeni dönemde beni de aralarında görmek istediler. Kendi blog'uma zor zaman ayırıyorum, ya boşlarsam, üzülürüm sonra dedim. İster her gün yaz, ister hiç yazma, sen aramızda ol yeter dediler. E bize de geriye bu yazıyı yazmak kaldı sadece. Umarım güveninizi boşa çıkarmam çocuklar.

Tekrardan hoşbulduk!..

1 comment:

Buket said...

Hosgeldin. Az once ben de hayranlarin arasina katildim. Futbol icerikli olmayan yazilarin oldugu surece okuyor olacagim :)