Thursday, September 16, 2010

Guilt Can Be a KILLER

Bu post diğerlerinden farklı! Kendi blog'um da dahil yazdığım hiçbir yazıya bu derece önem addetmemiştim. Abartıyorsun diyebilirsiniz; ama size en yakın arkadaşımdan bahsedicem, maruz görün lütfen.

Yayınlanmaya başlandığı 2006 yılından bu yana 23 ödülü cebine koyan, geride bıraktığımız Ağustos ayında da 2 Emmy ödülünü daha hanesine yazdıran, imdb'de aldığı 9.2 puanla ortalığı kasıp kavuran Dexter'dan bahsediyorum size. Başlangıçta 4 sezon olarak planlanmış olmasına rağmen, gösterilen ilgilden dolayı 2 sezon extension alan, baş aktörü Michael C. Hall'un geride bıraktığı kanser tedavisi sonrasında bomba gibi sahalara döneceğini ümit ettiğimiz dizinin web sitesindeki counter'da an itibariyle 10:02:00 yazmakta. Bu da 5. sezonun tam 10 gün 2 saat sonra start alacağının müjdecisi.

"Ben başlıktan bir şey anlamadım." diyenler için yeni sezonun fragmanını koyuyorum buraya. Fakat ilgilenenlere öncesinde, kalan 10 günde, geride bıraktığımız 4 sezonu izlemeleri tavsiye olunur! Unutmayın, Dexter için uykusuz kalmaya değer...


No comments: