Tuesday, October 26, 2010

Biraz Ciddiyet !!

Yani yazmiim diyorum ama artık burama geldi. Schuster efendiyi eleştireceğim ilk yazı olacak ve bundan dolayı da üzüntü duyuyorum. Son dört resmi maçımızı kaybettik evet! Fazla uzatmamak adına ilk üçüne fazla dokunmadan -ki aslında gerekir- Kayserispor maçı ve sonrası ile ilgili diyeceklerim var.

Öncelikle ilk onbirde Onur'u görmek herkes için sürpriz olmuştur sanırsam. Schuster'in Onur'a daha önce de kazandığı veya kaybettiği (bu kısım önemli) maçların son 10 dakikalarında şans verdiğini gördük. Fakat Kayseri gibi bi deplasmanda 11 başlatmak büyük risk değil mi yahu! Guti 90 dakika oynayabilecek ölçüde hazır değilmiş. Peki kabul. Yusuf'la başla o zaman, anladım düşünmüyosun adamı ama haftalardır da yedek kulübesinde oturtuyosun. Hem Onur'a da yazık. Çocuk büyük ümitlerle geldi, geleceğimizdir, doğru. Ama dün sahada şaşkın şaşkın gezindi durdu. Bildiğin 10 kişi oynadık 65 dakika. Çocuk inanamamış ki sen nasıl inandın!

Hadi bunları geçtim, üzerime vazife değildir. Takımı hocadan iyi bilecek halim yok ya. Gelgelelim, maç sonrasında yaptığın açıklamalar yenilir yutulur gibi değil be arkadaş. Hoca önce diyo ki, ligin son 2 haftasında değiliz, endişelenmiyorum, puan farkı kapanır. Ulan sen hiç anlamamışsın ki bizim olayımızı. Beşiktaş'ın rakibi önce Beşiktaş'tır arkadaş! Puan farkı kapanır kapanmaz .ikimde değil, ama son 5 sezonun en kötü başlangıcını yaptın, çıkıp söylediğin laflara bak!

Sonra da iyi oynadığımızı ve kaybetmeyi hak etmediğimizi söylüyo! Neyi hak ettin o zaman, beraberliği mi? Beraberlik için mi çıkıyosun en önemli üç oyuncusu eksik Kayserispor karşısına? Her iki takımın da eşit sayıda pozisyona girdiğini söylemiş. Ben farklı bi maç mı izledim arkadaşlar? Souleymanou'yu bi pozisyonda gördük, o da kendi stoperinin hatasını sonucu oluştu zaten!

Zorla sövdürüyo adama yahu...

No comments: