Tuesday, October 19, 2010

Sad but true!

Sabah kahvaltiyi takiben yaptigim kahve keyfi sirasinda rutin olarak ntvspor.net'te takiliyorum. Turkiye Super Fantastik Ligi bolumunde dun sabah Rijkaard'in yerine antrenor havuzundan kim gelecek muhabbetleri yapilirken ve en ciddi aday olarak Fatih Terim gosterilirken, aksam saatlerinde Hikmet Karaman ismi agirlik kazandi. Hatta Hakan Sukur de sportif direktorluk icin teklif aldigini acikladi. Bu sabah ise bambaska birsey oldu - Manisaspor baskani Kenan Yarali, Hikmet Karaman'in kontratini 2 yil uzattiklarini acikladi. Hemen ayaklanip bordo kapsonlumu aldim ve kendimi disari attim. Bir sigara yaktim. Hava serindi...

3 comments:

Buket said...

sigara mı? djarum mu yoksa? baska turlu ise durum tehlikeli...

verne said...

:) yanlis anlasilma olmus. sad but true olan kisim Hikmet Karaman'in adinin GS ile anilmasi ve bunu bayaa ciddiye alan Manisa yonetiminin vakit kaybetmeden Karaman'in kontratini uzatmasi. yoksa sigara falan degil :)

Buket said...

anliyorum :) ama konuya tamamen uzagim biliyorsun. dolayisi ile en ilgimi ceken taraf orasiydi ne yapayim? :)