Wednesday, October 27, 2010

Haddini Bil !

Eski bi haber ama yazmadan geçmek istemedim. Biliyosunuz geçtiğimiz haftalarda Semih'in adı Köln'le anılmış, ardından da Köln genel direktörü Michael Meier şunları demişti: "Kim bu çocuk. Ben onu tanımıyorum. Biz alıyoruz da benim mi haberim yok."

Bursaspor hakkında söylenenler ne kadar ağırıma gittiyse, bu sözleri de bi o kadar kaldıramadım. Yahu tamam Türk futbolu düşüşte vs. falan da, sen kimsin Fenerbahçe kim Michael!? Tanımaman normal tabi! Dur ama sen hiç zahmet etme, ben sana elimden geldiğince tanıtiim Semih'i: Piyasa değeri yaklaşık 5,5 milyon Euro olan, 25 milli maçta 8 gol atmış, Fenerbahçe'de Alex'le beraber kaptanlık yapmış, 150'nin üstünde maça çıkmış, 50'nin üstünde de gol atmış, taraftarının sevgilisi, nam-ı diğer Genç Semih.

Şimdi tekrar soruyorum: Asıl sen kimsin Michael? Gönlün rahat olsun, Semih FB'den ayrılacak olsa bile -ki bence ayrılmamalı ve Aykut hoca tarafından sürekli oynayacak şekilde takıma monte edilmelidir- layığı Bundesliga'da her sene kümede kalma mücadelesi veren, geride kalan 9 haftada da 5 puanla sonuncu sırada olan 1.FC Köln olmaz!

2 comments:

skiptomylou said...

CL çeyrek finali oynadığımız sezon ve Euro 2008'in ardından Semih'i tanımıyorum diyen adam yalan der. ha gerçekten tanımıyorsa daha vahim gitsin gömsün kendini.

şu ana kadar adam gibi forma şansı bulamasa da -özellikle alex sonrası- semih'ten yararlanma konusunda aykut'tan epey ümitliyim. ecnebilerin false 9 dediği vaziyetle ilgili şöyle de bir yazı var mesela %100 katıldığım.

http://papazincayiri.blogspot.com/2010/10/yetmis-dokuz-semih-degil-yalanc-dokuz.html

Armağan said...

güzel yazı. milli takımda da çok ihtiyacımız var bence bu veya başka rolde bir Semih'e. Halil değil be abi!..