Saturday, January 29, 2011

Not Defterim


  • Facebook mudavimi sayilmasam da son zamanlarda Facebook'ta aktif olmaya calisiyorum. Araya okyanus girdiginde arkadaslarinizla sohbetinizi devam ettirebilmek icin kac tane alternatifiniz var ki? Birkac haftadir dikkatimi ceken, icten ice rahatsiz eden bir ayrinti var: kendisinden 3. tekil sahis olarak bahseden insanlar. Demek istedigim Gulse Birsel'in Burhan Altintop karakteri gibi insanlar: "Bi Burhan Altintop kolay yetismiyiii". Insanin kendisinden biraz da olsa uzaklasip, kendisini baska bir platforma tasiyip, cevresindeki insanlardan duymak istediklerini kendisinin dile getirmesi hali gibi. Belki bir sizofren gibi. Ya da kendi degersizliginin icten ice bilincinde olan biri gibi. Sanki biraz da egomanyaklik gibi. Bu insanlar aynadaki akislerine uzun uzun bakip, kendilerine methiyeler duzup, bir sure sonra aynadaki akislerini yalamaya basliyor mudur sence? Neden olmasin? Bi Burhan Altintop kolay yetismiyiii.

  • Departman-ev guzargahindaki yegane ulasim aracim otobus. Sabahin 7'sinde, uykusuzluktan sarhos kafayla oturacagim koltugu zar zor secerken ilk alternatifim tabii ki doktordan az kullanilmis bayan yani oluyor. Baslarda bulundugum mekandan soyutlanma kafasiyla dikkat etmemistim, ama son 2-3 haftadir ciddi bir problem kesfettim: sabahin o saatinde otobusteki butun kizlarin saci fonlu, hepsi makyajli ve soguk havalarin da etkisiyle flip-floplarin yerini topuklu ayakkabilar almis. "Kacta kalkiyorsunuz, hangi ara butun bu fon-makyaj isini hallediyorsunuz" demeye kalmadan uykuya dalmisim.

  • Dun eve donerken kafami otobusun camina dayamis hayallerdeydim. Onumde oturan kizin titredigini farkettim. Baslarda tiriyaki heralde dedim, zor olsa gerek. Az biraz odaklaninca kizin titremedigini, sadece tirnaklarini yedigini anladim. Vakit kaybetmeden telefonumla fotografini cektim o gordugum sahnenin. Burada paylasmayacagim, cunku o goruntu mide bulandirici kadar tiksincti. Saclari fonlu, tirnaklari ojeli, maksimum bakimli bir kizin tirnak etlerinin yarisinin acikta olmasi, belli araliklarla tirnaklarina kan oturmus olmasi cok adaletsiz. Tirnak yemenin bir de serotonin miktarini arttirdigi iddia ediliyor. Brownie, sufle, cikolata, sooyle guzel bir Cold Stone dondurmasi gibi (bknz. Buket). Hayat ne kadar acayip degil mi?

  • BJK'nin Manisaspor ve Trabzonspor maclarini buyuk bir keyifle izledim. Artik keyif almak icin binbir ugras verdigimiz Turkcell Super Fantastik Ligi maclarinda sikistigimizda sarilabilecegimiz bir can simidimiz var. Ersan'in sezonu kapatmis olmasi, takimdaki yerli stoper sikintisi, misal Simao sakatlandiginda (veya kart cezalisi oldugunda) yerine oynatacak adamimizin olmamasi can sikici ayrintilar. Benim esas canimi sikan ise 17'de 17 muhabbeti. Schuster'e, onun oyun felsefesine, BJK'nin son maclardaki performansina laf etmeye cekinenler simdi de BJK 17'de 17 yapar/yapamazin pesine dustuler. Bu iddiayi spor yazarlari ortaya atti, ama ruzgari oyle bir manevrayla dondurduler ki BJK'li futbolcularin iddiasi oldu bu 17'de 17. Ve kendilerini, hic degilse iste cocugunun rizkini maclara yatiran taraftar tipini buna inandirdilar. Artik bir rahat birakin arkadas, uzat ayaklarini BJK'nin oynadigi futbolun keyfini cikar. Merak etme, mukemmel yonetici kadrosuyla Besiktas sana yeterli malzemeyi verir zamani gelince.

  • Yoksa sen hala "Adonis kasi" ile, kendisinin kadinlari paralize etme etkisiyle tanismadin mi? Nutella dokup yalamak isteyen bile var. Fazla soze hacet yok.

1 comment:

Buket said...

buyrun benimmm :))
adonis kasini da tanidim sayende. ben de var mi diye aynaya baktim hemen ama brad pitt kim ben kim :D bir de forumlar var, muhabbetler dönmüş bu konuya dair. kimi genetik diyor, kimi de calisirsan olur. cevabi bilemiyorum ama erkeklerde acayip bir ilgi ve panik uyandırmasi beni hayli eğlendirdi :D