Thursday, November 19, 2009

Şaka mısınız lan?

Dün Ekşisözlük'te zaman öldürürken Galatasaray başlığına çok yüklenildiğini görünce merak edip girdim. Girerken ya domuz giribi olan Arda'ya (geçmiş olsun kaptan) ya da Fenerbahçe-Galatasaray gerginliğine (!) dair bir şeyler okumayı bekliyordum.

Okudukça şaka lan herhalde diye düşündüm sonra gazetelere bakıp doğruladım bir kaç beyin hücrem yandı herhalde sinirden. Galatasaray Basketbol şubesi inanılmaz bir skandala imza atmış.

Amatör branşlarda yapılsa bile haber olacak bir şey. Adamlar cezalı oyuncuyu (Cemal Nalga) başkasının formasını giydirerek hazırlık maçında oynatmış, cezasından düştü göstermişler. Konu mankeni şu:




Görüntü itibariyle başkasının formasının içine girmesi zor bir insan. Ki sanırım formanın halini görenler şüphelenmiştir (!).

Şimdi hadi bunun farkedilmeyebileceği gibi iyimserlikle cin olmadan adam çarpmaya çalışan basketbol teknik sorumlularını geçtim, yönetimin bundan nasıl haberi olmayabilir?!? Bu takım bu kadar sahipsiz mi? Kredi kartı olmayan adamı Sami Yen'e sokmama gibi zihni sinir projeler üretmekten başka bir şeye zaman kalmadı sanırım? (sanırsın takım her maç dolu tribüne oynuyor da bunu paraya dönüştürmeye çalışıyorlar)

Bu takım küme düşerse eğer birazcık haysiyet varsa yönetim kurulu toptan istifa etsin arkadaşım.

No comments: