Sunday, October 25, 2009

FB 2 - GS 1.5

3 fark, 5 fark olur diyenlere gulen ben, bugun yine keyifli bir mac izledim. Beklendigi gibi maca hizli baslayan ve firtina gibi estigi dusunulen Fenerbahce, golu bulduktan sonra nasil bir kuru gurultu koparildigini cok guzel ispatladi. Futbolcu kalitesi yuksek olsa da, oyun kotu olduguna gore, suclanacaklar bu isi planlayan Daum ve savunma oyuncusu transferi yapmayi bilmeyen yonetimdir.

Fark iki oldugunda tahminlerimde yanildigimi dusunmeye baslamistim ki, bir karambolde GS kolayca golu buldu. Mac tipik bir PES musabakasi gibiydi, ilahi bir guc denge diyor ama savunmalar oyle bos ki, bir taraf inanip iki tane tiklasa fark olacakti.

Macta GS adina en aci olay, Keita'nin derbiye hazirliksiz yakalanmasiydi. Amatorce bir sari kart, sinirli hareketleri, ve daha amatorce bir kirmizi ile macin hakki olan 2-2'ye tas koydu. O atildiktan sonra GS adina en buyuk hata, Servet ve Gokhan'in anlasilmaz bicimde futbol tarzlari olan sisirmeyi birakip paslarla cikmaya calismasiydi. Zaten 10 kisi kalmis bir ekip, eksik orta sahasiyla epey aci anlar yasadi. Hakan Balta bir ara oyle bunaldi ki, dusup bayilacak sandim. Kibar oyunculari Aydin ve Kewell'i oyuna aldiginda ise hala pozisyon bulabilmesini ustun (!) yetenekli FB defansina bagliyorum. Yani macin hakki hala 2-1 demek zordu zira Aydin ile harika bir pozisyon daha buluyordu GS. Ozetle macin hakki 2-1.5 idi ama futbol bu; oyle adaletsiz ki, Guiza'yi bile sevindirebiliyor...

No comments: