Wednesday, October 21, 2009

Wolfsburg-Besiktas

Besiktas'in defansi ile FB ya da GS'nin hucum hattinin iyi bir takim olacagini bir kez daha gorduk. Bir CL deplasmaninda bu kadar gol kaciriyorsan, son dakikalarda gol yemedigin icin sevinmelisin. Genel olarak takim yine iyi, savunma yine saglam, orta saha cok uretken olmasa da rakibi yorucu, ileride ise sadece isimlerini ve gecmislerini bildigimiz hucumculari ile BJK yine sac bas yoldurdu. Tek teselli bu macta alinacak 1 yerine 3 puanin cok da anlamli olmamasiydi. Ama 0 yerine 1 puan cok anlamli oldu.
Boyle olunca keske onceki mactan da hic degilse 1 puan cikarabilseydik diye yine dusundum...

Daha once de soyledigim gibi bundan onceki ve bu mactan alinacak 4 puan harika olacakti, 1 aldik. Wolfsburg'u iceride yenip altimiza alirsak bence bu kisir yilimizda basari sayilir. CSKA'yi gecmek icin ise CSKA'nin son haftaya kadar supriz puan almamasi gerekecek. Ve umuyoruz ki kaderimiz son hafta icerideki CSKA maciyla belirlenecek.

Bu arada bu temenni/varsayimlari yaparken rakiplere gol atmamiz gerektigi gercegini tamamen unutmusum. Silkinip kendime geldim ve yine 3.lugun daha gercekci bir hedef olduguna kanaat getirdim...

2 comments:

verne said...

Besiktasli futbolcular rahatsiz edici derecede beceriksizler, ya da soyle soyliyeyim pas ozurluler. Ard arda 5 pas yapabildigimizi goremedim, topu muhafaza edemiyoruz, 3. pasta kaptiriyoruz. Dolayisiyla cok yoruluyorlar, 2. yarinin son 10 dakikasini izleyemedim ama devredeki istatistiklerde kosulan mesafelerde Besiktas ondeydi, sasirmadim acikcasi.

Ibrahim Kas ayrica Avrupa arenasi icin cok yetersiz, ilk 30 dakikada sol kanat ataklarindan gol yemediysek Rustu ve Wolfsburg forvetleri sagolsun. Ibrahim Kas savunmada kotu, hucuma destegi zaten soz konusu degil, ee Erhan da ayni islevi goruyordu. Bari Ibrahim Toraman'i koysa ya sag beke. Sivok ve Ferrari yine takimin yildiziydilar, bu da hic hos bir durum degil.

Son olarak bilirsin hakemler hakkinda hic konusmam (boyle bir antrenor geyigi vardi Turkiye'de, bir de futbol yazarlarinin muhabetti var: bilirsiniz skora gore yorum yazmam) neyse ama hakem hakikaten hep Wolfsburg'un lehine duduk caldi. Nihat'in pozisyonu bariz penalti. Maci Alman kanalindan izledim, adamlar bile surekli tekrar ettirip, o celmeye zoom falan yaptilar. Heralde onlar da penalti olmasi gerektigini dusunuyorlardi..

Herseye ragmen Wolsfburg'tan Almanya'da 1 puan almak cok iyi, ama hakederek alinan bir puan olduguna da inanmiyorum, ilk 30-35 dakikada mac bitebilirdi.. Ya zaten daha 5 pas bile yapamayan, o yuzden kontra atak gibimsi oynayan su adamlari da ben ust turda veya UEFA'da izlemek istemiyorum acikcasi.

Bir de bugun Tello oynadi ya, unutmusum adami, bir an noluyo ulan, bu kim oldum..

alsakal said...

bahsetmeyi unutmusum, iyi hatirlattin: macin degil sezonun en keyifli anini bana grafite yasatti. yapmak icin can attigim hareketi yapti, elleri dert gormesin. cikarken selamladiklarindan biri de bendim, ofisimde ayakta alkisliyordum kendisini...