Thursday, October 1, 2009

The Future Michael Jordan

'Yok ebenin ami Ali Sami' oldu ilk tepkim haberi okudugumda. Gelecegin M. Jordan'i dedikleri adam daha 11 yasinda bir cocuk; Jashaun Agosto. Hani NBA'de janjanli, boyle kimil kimil, istatistikleri olan her adami ESPN'de rutin bir sekilde Jordan'la kiyaslamalarina tanik olmustum da 11 yasindaki bir cocugu mal etmek biraz donuna kacirmak degil mi arkadas? Pacadan akmaca? Ha bu arada genc yildizimiz henuz mac kaybetmemis; tahminen yakinda anket falan cikartirlar namaglup serisine dair, maclarinin yayin haklarini ESPN alir, Nike da sponsoru olur. Nasil bir sisirmece kulturudur usta? Youtube.com eksik olmasin, Jashaun Agosto'nun zibil tane videosunu izleyebiliyorsun. Asagidaki videoyu itinayla sectim, cunku Agosto haricinde roportaj yapana da dikkat etmeni istiyorum. 3:15'ten itibaren goreceklerin role-playing falan degil ha, tipik samimi bir Amerikali (bilmem alsakal ne der). Yani surekli birbirlerini pohpohlayan; Jordan, Phelps ilan eden/edilen adamlardan biri. NBA scoutlari da izlemeye baslamis, ulan yok artik Ali Sami yaa..

1 comment:

anonymous said...

ben de smaç falan yapıyor zannettim yahu okuyunca yazını :D