Tuesday, September 15, 2009

BJK - ManU

Ilk yari itibariyla Besiktas hic bir sey oynamazken, enteresan sekilde
ManU da hic bir sey oynamiyor. Bu kadar onemli bir ekip, Turkiye'de
boyle oynayacak, ve bizim ikinci yaridan hic bir umidimiz olmayacak,
yazik...

Erman Toroglu'nun Bursaspor icin yaptigi benzetme aslinda BJK'ya da
cok uygun.. "Oynuyorlar da, vidi vidi vidi vidi.. Sabah kadar birak
oynasinlar, vidi vidi vidi..." Besiktas degil 45 dakika icinde 3 gun
icinde gol atacak gibi degil... ManU kotu olmasina ragmen
Rooney/Scholes iyi bir top aldigi anda fisimizi cekecek... Ya da
kornerden Vidic...

Benim icin heyecan da umut da yok. Mac var izliyorum iste...

Not: Besiktas icin hedef macin bu olmadigini daha once de blogda Verne
ile konusmamizda soylemistim. Ama diger maclara da pek umutlu
degilim.. Keske GS bu sene CL'de olsaydi..

Not2: Spiker aklinca aksan koyuyor.. Widic, Newille oldular, dikkat!

Not3: Denizli yine bombayi patlatmis, 7 puan alan gruptan cikar..
Grubu sonuncu bitirmek icin en guclu aday senin takiminken yapma bari
boyle yorumlar..

---

2.yaridan sonraki yorumum:

Hep soldan gelmeye calistik.. Yusuf'un basireti bagliydi.. Oyunu yayamadigimizdan iyi ve rahat kapandi ManU. Bu kadro Denizli'nin simdiye kadar cikardigi en iyi kadroydu. Ancak kanatlarimiz guzel islemedi, oyuncu yetenegi cok kisitli. Ekrem bir ara epey cabaladi sag ice hareket getirebilmek icin ama macin ozeti onun kullandigi suttu: Ugrasti, pozisyonu buldu, sonra bir sut atti ki ABAOW dedim.

Bu arada Bobo'yu kaybettik artik, kullanamadigimiz gibi pahaliya da satamayacagiz, hayirli olsun.

Macin bir iyi yani varsa Hakan'i kazanmamizdir. Artik umarim Rustu hic kaleye gecmez. Ancak bu takimda Ernst (pardon "Alman Ernst") bile aksiyorsa, ciddi bir inanc sorunu var gibime geliyor. Ilk maclarimizda yazmistim, bir maddi sikinti oldugu kesin. Takimda arkadaslik falan hakgetire. Sadece cikip siralarini savdilar. Sivok mutlu gozukuyor, cunku guzel oynayip sahane piyasa yapiyor. Ama bu yonetimin, Sivok'u 3e satip 5e daha kotusunu alacagina eminim...


2 comments:

verne said...

Bobo nasil kadro disi ya? M. Denizli'nin takima gelis seklinden acayip rahatsiz olmustum, E. Saglam'in kurdugu ve hazirladigi takimi devralim sampiyonlugu kendine mal etmesine kil olmustum, ama hep alttan alabilmeyi basarmistim. Ama arkadas, ciplak gozle besiktas macini izleyen bir adam Bobo'nun kapasitesinin yaninda diger butun oyuncularimizin sumuk gibi kaldigini gorur.

Bu herif gecen sene de Nobre sakatlanincaya kadar Bobo'yu hep kenarda oturtmustu. O donem BJK yine mac kazanamiyordu, ne zaman Bobo forvet oldu, takim da ivme kazandi. Simdi Demiroren'in kalemleri (bknz Ismail Er, Serdar Saridag) bok atmaya baslarlar Bobo para yuzunden sorun cikardi, vs. diye. Uleeeeeen. Denizli istifa demiyorum, zaten yakinda kapiyi gosterecekler kendisine, suphem yok. O yuzden hadi be tupcu, kaldir su gotunu..

ustunkar said...

Her seyi anladim da Serdar Ozkan niye cikti bilader? Takimda uzaktan sut atabilen ya da o dakikaya kadar buna yeltenebilen tek adami cikarmanin mantigi nedir? Ille Yusuf'u alacaksan yuzunde mac boyunca "benim burda ne isim var?" ifadesi olan Nobre'nin yerine al? Yusuf telefon kulubesinde calimi ancak super ligimizin (!) guzide savunmacilarina atar. Karsindaki takim ManU? gorduk iste anca kendi etrafinda dondu calim aticam diye.

Bobo konusuna hic girmiyorum...