Friday, September 11, 2009

Gai Assulin

Barcelona'nin en genc golcusunu tahmin etmeye calisirken farkettim ki o satirlar bana birini hatirlatiyor; Barcelona B takiminin muzmin sakat yildizi Gai Assulin'i. Kendisi Israil asilli, zaten futbol hayati da 1997'de Hapoel Haifa ile basliyor. 2003'teki Barca secmelerinde dikkatleri uzerine cektiginde sadece 12 yasinda, 2007'den itibaren de Barca B kadrosunda. O zamanlar buna kivircik diyolar, sag acik, 11 numara, nasil sert vururmus toplara bi bilsen, kaleciler elleri kirilmasin diye tutmazlarmis sutlarini ?!? Yok yok oyle degil. 5 Eylul 2007'de, yani 16 yasinda Girona FC macinin 46. dakikasinda oyuna dahil oluyor; Barca senior takimda en genc yasta forma sansi bulan A. Martinez'i kac gunle kacirdigini bilmiyorum. Ama 1-2 yenik durumda olan Barca, Assulin'in 2 gol ve 1 asistiyle maci 4-2'ye tasiyor ve maalesef 90+2'de 5. gole giderken kalecinin hamlesiyle yerde kaliyor ve ayagi kiriliyor. Ohaa amma epik ve duygusal hikaye oldu, yok bildigin kicimdan atiyorum, o mac gol attigi falan yok, ajitasyona karsi zaafimiz var ya millet olarak degerlendirmek istedim. Neyse 2008-2009 sezonu kendisi icin biraz buruk ve PES oynarak gecmistir diye tahmin ediyorum, tum sezon sakat oldugu icin. Barca'nin hazirlik maclarini izlediysen Wembley Cup'ta Tottenham'a karsi 11'de sans buldugunu bilirsin zaten. Ne kadar potensiyelli oldugunu da artik ben anlatmayayim, videodan sen kap.

No comments: