Saturday, September 19, 2009

Sivok + Bobo vs. Kayseri

BJK'nin hucum aktiviteleri, benim PES'teki hucum anlayisimla birebir
ortusuyor. Kanatlardan sifira inmeden, capraz ice katederek, yerden
pas ile sonuca gitmeye calisiyorlar. Tahminimce bunun nedeni iyi orta
yapan bir kanat oyuncusu olmayisi. Ben bunu PES'te uygularken, genelde
kendimden guclu takimlara karsi firsatlar bulurken, kapanan takimlara
karsi zorlaniyorum. Aynen BJK gibi! GS macindaki kadar pozisyonu
Kayseri karsisinda bulamiyoruz.

Ekrem yoruluyor ama verim az. Tello, Tabata kayboluyor. Bobo kaleye
uzak kaliyor, Nobre sadece orta sahaya gelerek top alabiliyor. Oysa bu
kadar acik oynayan Kayseri'ye karsi kazanmamiz cok kolay. Zaten mac
50-60 metrede oynaniyor, o halde hep ayni kanattan oynamak neden? Bir
sagdan, iki soldan orta yapilsa, birisi kafayi koyamasa, Serdar, Bobo
donen topu itecekler... Ama su anda oynadigimiz kadar cagdisi bir
felsefeyle kazanmasak daha iyi... Simdi Yusuf da girecek, pas, calim
ziyafeti ile yine harika bir antreman izleyecegiz.. Sifir isabetli
orta, azicik da sutUMSU...

Asil yazmak istedigim. Bobo genc cocuk, kadro disiydi, transfer
oluyordu, simdi hoca ceza gibi sol kanada koymus, adam yine oynuyor..
Bu nasil bir adamdir yahu! Yine en tehlikeli adam, yine en buyuk
adimlarla en hizli o kosuyor, yine en az pas hatasini o yapiyor, yine
canavar sutlarimizi o cekiyor... Yerdeyken vurugu o cansiz sut bile
Serdar Ozkan sutlarindan iyiydi...

Veee sezonun benim icin kahramani Sivok. Bu adam Fenerbahce'de oynasa,
her gun gazeteler yazardi.. Istikrar abidesi ve harika oynuyor.. Bana
Ronny Johnsen'i hatirlatiyor.. Tarz olarak degil elbette. Hani cok
futbol bilen medyamiz her mactan sonra Johnsen'e 2 yildizi reva
gorurken o sessiz sedasiz ManU'a transfer olmustu ya... Sivok da
tahminimce cok cok iyi bir takimda oynayacak duzeyde ve bunu bu sezon
gosteriyor... Goren var mi?

1 comment:

verne said...

artik BJK'nin kaos futbolunu izlerken yoruluyorum, mac bitince bitkin dusuyorum.. hala organizasyon yok, her yere daginik daginik kosan bir takim. her hafta iyi mucade ediyoruz diye kendini avutan bir takim ayni zamanda. Carsi da sikilmis anlasilan ki herkese kaydilar, maci takan yok.