Friday, September 18, 2009

Ercan Saatçi

Objektiflikten uzak, kör bir fanatizmle kaleme aldığı yazılarını ya da merdivenaltı milliyetçiliğini geçiyorum, sırf bugün yaptığı ve eminim çok komik olduğunu düşündüğü espri (!) bile bu adama sinir olmak için yeterli:

**************************************
AVRUPA Ligi’nde denenmeye başlanan “assistant referee” (asistan hakem) uygulaması grup maçları boyunca denenecek. Yani hakem hataları daha da azalacak. Bir başka bakış açısıyla ise, futbol yeni bir şekil alacak. Her neyse... Benim gözümün önüne biraz karikatürize bir sahne geldi... Ülkemizin bilinen ilk gay hakeminin asistan yapıldığını düşünsenize... “İşte sana fırsat, bak burada başarılı olursan seni yönetici asistanı yaparız” dese MHK. Mesela otoriter hakemlerimizden Bünyamin Gezer; “Tanıştırayım, asistanım” dese... Nedense böyle bir uygulamanın bizim ligimizde çok matrak, su götürür olacağını düşünüyorum.

**************************************

Ondan sonra "kayınpeder torpiline ihtiyacım yok ben ondan önce de yazıyordum" diye kıvırt...

No comments: