Friday, September 11, 2009

Merhaba

"Batug.com tecrübesi olan" gibi bir etiketi üzerime yapıştırarak beni strese sokan kardeşim alsakala selam ederek yazılarıma başlıyorum. Kadro zenginliğine katkıda bulunabilirsem ne mutlu bana.

Madem tanıtım bu şekilde yapıldı başta Houston Rockets'tan haberler olmak üzere (tecrübemiz o alanda) fırsat buldukça NBA temalı yazılarla sizlerle olmaya çalışacağım.

Bunun yanında bu aralar yoğun olarak ilgilendiğim Scuba Diving ve mobil teknolojiler de burdan sizlerle paylaşacağım konular arasında yer olacak. Ve tabii ki Galatasaray.
Ancak ilk yazımı dün izleme fırsatı bulduğum bir filme ayırmak istedim: Idi i smotri ( come and see)
Elem Klimov tarafından 1985 yılında çekilen film 2. dünya savaşında Almanların Sovyetlerin içlerine doğru ilerlerken yarattığı vahşeti gözler önüne seriyor. Düşük bütçesine rağmen yönetmenin ve başrol oyuncusu Aleksei Kravchenko'nun (ki 15 yaşındaymış film çekilirken) performansı müthiş. WW2' u ve savaşın dehşetini anlatan belki de en gerçekçi film, bir başyapıt. Ancak hemen ekleyelim ki çok kanlı olmamasına rağmen herkesin sinirlerinin kaldırabileceği bir film değil.


1 comment:

verne said...

batug.com ne ya? ;) hosgelmene cok sevindim ustunkar ama esas gsli olmana sevindim, 2 bjkli at kosturuyorsunuz diye tepki faxlari almaya baslamistim. haydi eller keyboardlara..