Tuesday, September 1, 2009

Dexter in the Dark

Showtime, Dexter'in 4. sezon premierini 27 Eylul olarak web sayfasinda ve sneak peekte lanse etmisti. O halde su an torrentten "Dexter season 4 episode 1" diye ne indirmekteyim. Evet, 3. sezonda da oldugu gibi 4. sezon ilk bolum de her nasilsa internete sizdirilmis. Gectigimiz sezon icin bantlarin kamyonun arka kasasindan dustugunu soylemislerdi. Ya birileri Showtime'i baltalamaya calisiyor ya da Showtime sapi eline almis durumda. Bakalim siradaki savunmalari ne olacak? O degilde, bayaa memnunum ben bu baltalama girisiminden ve az sonra ayaklarimi uzatip margaritami yudumlarken izleyecegim 1. bolumu. Abi geride kalan 8 aylik donemde onceki 3 sezonu bir daha izledim, yetmedi gittim ilk 2 kitabini devirdim, kalan boslugu doldurmak icin 5 sezon House bile izlemisligim var. Eee artik, haketmedim mi?

No comments: