Thursday, September 24, 2009

Power Hits Vol. 3

Power Hits Vol. 2 tatli hatiralar birakmisti da Power Hits Vol. 3'un hayatimdaki yeri bir baska. Hani '90'larda ergen olmak' diye bir muhabbet acilsa parmak kaldirir saygi durusunda bu album derim. Ablamla sahip oldugumuz butun kasetleri paylasirdik da bu albumden ikimiz de vazgecememis, ayri ayri almistik hem de elimizin altinda cogaltabilecek teknik yapi mevcutken. No Doubt-Don't Speak'i ne zaman dinlesem derhal bir kiza yazar, sonra da 'konusma uleeeyn' naralari atardim, o donem biraz da isyankar takiliyorsun, bilirsin. Az Yet-Last Night, Ipod'umdaki en fazla dinlenenler listesinde hala zirvededir. Hatirliyorum da basket takimindaki bir arkadasim kiz arkadasi icin butun bir 90'lık kaseti bu sarkiyla doldurmustu, muhtemelen sarkida anlatilanlardan bihaber, belki de daha fazlasi icin. Abi, 'last night, I was inside of you', 'I started to explode' gibi o yas icin bile asikar bolumler var sarkida yani. Somebody Else's Lover, You're not alone, Havana, etc.. Her nasilsa her sarkiya ait bir anim var, Tic-Tic-Tac icin bile. Sirf seni mutlu edebilmek icin toparlayabildigim kadar sarkiyi bu listeye sigdirdim. Biraz modasi gecmedi mi diyebilirsin, kendini uzak hissedebilirsin, ama sahsen birkac saniyede beni tekrar kucakladi, senin de sansini denemeni istedim.


Not: Bu album de Fifa 97 CD'imin hemen yani basinda durur, itinayla yerlestirmisimdir.

No comments: