Saturday, September 12, 2009

GS-BJK

Oncelikle Galatasaray'i tebrik etmek istiyorum. Yerlileri de yabancilari da cok iyi bu sene. Umarim Avrupa'da iyi yerlere gelirler ama ligde kisa zamanda dususe gecerler..

Ben uzmanligi "tup" ve "gaz" olan arkadasin amacini da, bu amac icin yaptiklarini da anlayabilirim. Mactan sonra 'benim beceriksizligim herhalde yahu' diyen Serdar'i da anlarim. Denizli'nin yanlis oyuncu secimini de anlayabilirim. Herkesin hata yapmasina eyvallah ama ligin ilk macinda soyledim. Rustu'yu hala kaleye koymak intihar demek. Kalede Hakan olsa kazanirdik, beraberlik oyunun hakki edebiyati degil yaptigim - oyle oldugunu dusunmuyorum. Ama bu Rustu'nun hatalari herkesten fazla olup (kalede olmasina ragmen) nasil goze batmiyor anlayamiyorum. Bir Avrupa maceramiza tek basina mal olmus bir adama bu kadar imtiyaz neden? Artik yetse...

No comments: